Een
vraag ?
Voer het telefoonnummer in waarop u wenst worden teruggebeld binnen de 24u werkuren:
+32

Als u geen bevredigende oplossing voor uw geschil hebt gevonden door contact met ons op te nemen, verbinden wij ons ertoe / zijn wij ertoe gehouden te proberen tot een oplossing te komen via een gekwalificeerde entiteit voor de beslechting van consumentengeschillen. In ons geval is de bevoegde entiteit Ombudsdienst voor Telecommunicatie, Koning Albert II-laan 8 bus 3 - 1000 Brussel, telefoonnummer: 02/223.09.09, klachten@ombudsmantelecom.be, www.ombudsmantelecom.be.

 

We informeren u bovendien over het bestaan van het platform “Online Dispute Resolution” van de Europese Unie. Als u uw aanvraag online wenst in te dienen, kunt u een aanvraag tot buitengerechtelijke geschillenbeslechting indienen via de link: http://ec.europa.eu/odr. Dit platform faciliteert de onlinebeslechting van het geschil en brengt u in contact met de bevoegde gekwalificeerde entiteit. Deze weg is bijzonder interessant wanneer u niet in hetzelfde land woont als de betrokken onderneming (onder meer taalkundige ondersteuning). De nationale contactpunten kunnen u hierbij helpen.

 

Voor de werking van het platform is het e-mailadres van onze onderneming Plaintes-KlachtenTelecom@sfr.eu.

text_cookie_banner

SFR maakt gebruik van cookies Wij maken op deze website gebruik van cookies en soortgelijke technieken. Noodzakelijke en functionele cookies zijn onmisbaar om de website te doen werken en jou als gebruiker de gewenste service te leveren. Performantie-cookies geven ons de mogelijkheid onze website te verbeteren en de gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Wij gebruiken hiervoor ook Google Analytics cookies. Door verder gebruik te maken van deze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Wil je meer weten over het gebruik van cookies door SFR, of je cookie-instellingen voor deze website aanpassen,

lees dan ons Privacybeleid
OK