Een
vraag ?
Voer het telefoonnummer in waarop u wenst worden teruggebeld binnen de 24u werkuren:
+32

 

Wat Betekent Dat Voor U?

De Telenet Group maakt het verschil voor haar klanten door voortdurend te investeren in haar netwerk en innovatieve producten, bovenop een onberispelijke service.

 

Wat is de Telenet Group?

 

De Telenet Group maakt het verschil voor haar klanten door voortdurend te investeren in haar netwerk en innovatieve producten, bovenop een onberispelijke service.

 

We willen ook voor u het verschil maken. Als SFR-klant krijgt u toegang tot door u toegang te geven tot het beste wat de digitale wereld te bieden heeft.

 

Wat verandert er voor mij als SFR-klant?

U kan blijven genieten van uw vertrouwde SFR-producten. In de tussentijd zal de Telenet Group er alles aan doen om de klantenservice te verbeteren. Daarnaast hebben we beslist om doorgedreven te investeren in het netwerk om u te laten genieten van een optimale digitale ervaring. Nog voor het einde van het jaar zal u hiervan de eerste resultaten ervaren.

 

Goed om te weten:

  • U kan uw SFR-modem en decoder gewoon behouden.
  • Ook op het vlak van facturatie verandert er niets.


Ik heb een vraag of probleem. Wie contacteer ik?

U kan nog steeds terecht bij uw vertrouwde klantendienst op 02/226.53.53 (van maandag tot vrijdag van 9:00 tot 19:00, en op zaterdag van 9:00 tot 13:00). Daarnaast houden wij u graag op de hoogte van onze investeringen.

 

Kan ik Telenet- of BASE-klant worden?

Telenet investeert in het SFR-netwerk om je de beste digitale ervaring te kunnen bieden. Het Telenet-aanbod is nog niet beschikbaar in de SFR-regio’s. Niettegenstaande zijn de Telenet-diensten wel beschikbaar in enkele Brusselse gemeentes zoals Schaarbeek, Etterbeek, Koekelberg, Sint-Agatha-Berchem, Ganshoren, Jette en Vorst.

 

Wil je op een mobiel forfait intekenen? Neem dan contact op met operator Base die deel uitmaakt van de Telenet-familie. Je kunt er terecht voor zeer aantrekkelijke abonnementen die zich aan jouw verbruik en behoeften aanpassen.

 

SFR-blog

Raadpleeg onze blog en blijf geïnformeerd! Ons informatieplatform wordt speciaal aan jou besteed en heeft als doel de verschillende acties die door de Telenet Groep op het SFR-netwerk worden ondernomen, per regio met jou te delen (naargelang de evolutie van de lopende moderniseringswerkzaamheden).  

 

Door het raadplegen van de blogposts van de SFR-blog kan je de belangrijkste evoluties volgen in je regio of gemeente. Zo blijf je geïnformeerd over de vooruitgang van de kwaliteit van het SFR-netwerk. Heb je vragen? Brusselse klanten kunnen ons telefonisch contacteren op het nummer 02 226 53 53 en via 02 226 53 81 voor inwoners van de Laars van Henegouwen.

text_cookie_banner

SFR maakt gebruik van cookies Wij maken op deze website gebruik van cookies en soortgelijke technieken. Noodzakelijke en functionele cookies zijn onmisbaar om de website te doen werken en jou als gebruiker de gewenste service te leveren. Performantie-cookies geven ons de mogelijkheid onze website te verbeteren en de gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Wij gebruiken hiervoor ook Google Analytics cookies. Door verder gebruik te maken van deze website ga je akkoord met het plaatsen van cookies. Wil je meer weten over het gebruik van cookies door SFR, of je cookie-instellingen voor deze website aanpassen,

lees dan ons Privacybeleid
OK