De SFR België-website is niet meer beschikbaar.

 

Door de overdracht van het netwerk en de commerciële activiteiten van SFR België naar Telenet, is deze website niet meer beschikbaar.

 

 

Wilt u een abonnement nemen in de gemeente waar SFR vroeger beschikbaar was?

 

Alle SFR-klanten zijn overgebracht naar het Telenet-netwerk. Het is dus niet meer mogelijk om een commercieel aanbod aan SFR te vragen. Ook alle SFR-winkels zijn gesloten.

 

Dan kan u terecht op telenet.be/nl (als u particulier bent) of op telenet.be/nl/business (als u professionele klant bent).

 

Als vroegere SFR-klant kan u wel nog tot en met 30 april 2019 terecht bij de SFR-klantendienst op 02 226 53 53.

 

Ook uw online account blijft toegankelijk tot 31/12/2019.

 

Hebt u vragen over een openstaande factuur? Dan kan u terecht op 02 226 53 53 (tot en met 30 april 2019).

 

Voor alle andere administratieve vragen is er het nummer 02 226 53 53 (tot en met 30 april 2019).

 

 

Hebt u vragen over het uitvoeren van uw privacy-rechten?

 

Dan kan u terecht in een Telenet- of BASE-winkel bij u in de buurt. Als u al een account hebt van Telenet of BASE, vindt u ook meer info over uw privacy-rechten op Mijn Telenet of de BASE Klantenzone.